2017-ben – a termékek megjelenésének évében – a PAKK Csomagolásdizájn versenyen, melyen Magyarország legszebben megtervezett és kivitelezett termékcsomagolásait keresték, az akkor született Mizo Coffee Selection termékcsalád első, míg a Mizo Coffee Selection promóciós kosár második helyezést ért el kategóriájában.
A kezdeti sikerektől egyenes út vezetett a további ízesítések bevezetéséig, ami három új laktózmentes termék megjelenését eredményezte. A termékfejlesztéseknek köszönhetően 2018-ban az Év Terméke díjat is megnyertük. Mindezeken túl pedig az Érték és Minőség Nagydíj is bizonyítja, hogy innovációs és fogyasztói szempontból is értékkel bíró termékeket sikerült alkotnunk.
2020 áprilisában volt a Mizo Coffee Selection 3 éves. Küldetésünk, hogy továbbra is népszerűsítsük a kávézás kultúráját, megőrizzük a Coffee Selection pozícóját a piacon, vigyázzunk az értékeire és a legújabb trendeket követve fejlesszük tovább a kategóriát.
A Mizo Coffee Selection termékcsalád legújabb tagja a Cold Brew, mely egy igazi kávé kuriózum.
“Mitől különleges? Attól, hogy ez az első olyan kávénk, ahol a 100% arabica kávé nem a hagyományos technológiával készül. A cold brew készítés során a kávét 10-12 órán keresztül hideg vízben áztatják, majd leszűrik. A kávéból a hideg víz egészen más aromákat és lágyabb ízt hoz ki, megtartva minden értékes tulajdonságát, koffeintartalma, ereje is érvényesül. Azért, hogy a kávézás élményét mindenki magával vihesse, a Cold Brew-t laktózmentes Mizo tejjel készítjük. Hidegen az igazi!
A csomagoláson is újítottunk, hiszen a korábbi barna árnyalatok mellé hoztuk be a kék színt. A geometriai minta a Coffee Selection termékek egyik fő ismertetőjele, mely továbbra is jelen van a kortárs design valamennyi területén. Ez az elem a COLD BREW esetében is aposztrofálja a kávé típusát. A háromszög, mint prizma motívum szimbolizálja a Tetra Pak Prisma csomagolást, valamint jégre, jégcsapra emlékeztetve utal a hideg kávéra.”
Július 10-én Sebestyén Balázs, Rákóczi Feri és Vadon Jani hajóra száll, hogy meghódítsa a Balatont! A szerencsés hallgatóinkra ráadásul készpénznyeremény (összesen 400.000 Ft.) is vár többek között a Mizo Coffee Selection játékában.