Ismét jelentősen nőtt a Rádió 1 hallgatottsága. A Reggeli Show több, kereskedelmileg fontos célcsoportban is piacvezető a reggeli rádióműsorok között, a Rádió 1 hálózat pedig egész napi programját tekintve is több korcsoportban piacvezető országosan és Budapesten egyaránt. A hallgatók száma a legutóbbi mérések alapján napi 919 ezerre emelkedett.
Dinamikusan és tartósan emelkedik a Rádió 1 hallgatottsága. A legfrissebb mérések alapján országosan, a teljes népességben több, mint 110 ezerrel nőtt a hallgatók száma az előző mérési időszakhoz képest, közelítve az egymilliós határ felé: az egy hónappal ezelőtti adatok szerint 808 ezren követték a csatornahálózat programját, jelenleg 919 ezren nyilatkoztak úgy a felmérést végző TNS Hoffmann – Mediameter kutatásán, hogy a Rádió 1 mellett döntöttek. A Class FM megszűnését követő időszakban a Rádió 1 hallgatottsága hónapról – hónapra növekszik, jelenleg a kereskedelmi csatornák között a teljes mért célcsoportban is piacvezető.
A Reggeli Show a legnépszerűbb reggeli műsor a 18-59-es célcsoportban, a legfrissebb mérések szerint megelőzte az országos és budapesti adókat egyaránt, piacvezetővé vált, az ország rádióhallgatóinak legnagyobb része Sebestyén Balázzsal, Vadon Janival és Rákóczi Ferivel indítja a napját.
Budapesten ugyanebben a korcsoportban nem csak a reggeli műsorsávban, hanem a teljes napi műsor tekintetében is piacvezető a Rádió 1, maga mögé utasítva a teljes rádiós piacot.
A Rádió 1 Budapesten a 30-49 évesek között is megelőzte a többi csatornát.
A TNS-Hoffmann – Mediameter 2016. december és 2017. február közötti időszakának hallgatottsági adataiból kiderül, hogy a magasabb korcsoportok mellett továbbra is a fiatalok kedvenc rádióadója a Rádió 1 Network, a csatornahálózat elérése – az országos adókhoz képest kisebb lefedettsége ellenére – a fiatal, 15-29 éves célcsoportban magasabb hallgatottsági adatokat produkál, mint a legnagyobb lefedettséggel rendelkező Petőfi Rádió.