1995 óta szinte minden évben megtartották a bemutatót, mely a TV nézők körében is mindig nagy sikernek örvend.
A hírt Shanina Shaik osztotta meg elsőként, aki 2011 óta vonul a márka kifutóján. “Sajnos idén nem lesz Victoria’s Secret Show. Szokatlan számomra, mert minden évben ilyenkor már ezerrel edzek, mint egy kisangyal. De biztos vagyok benne, hogy lesz valamilyen formában folytatása.”
Bár a cégtől még semmilyen hivatalos, vagy nemhivatalos infó nem szivárgott ki ezügyben, de arról már igen, hogy az üzlet minden részét alaposan átgondolták, az értékesítéstől a marketingen át a márkapozicionálásig, és rövid idő alatt rengeteget haladtak.
Az eredmények azonban azt mutatták, hogy nem biztos, hogy a gyakran “szexistának” bélyegzett bemutatók, és a nullás méret istenítése továbbra is pozitív fogadtatásra kerül a vásárlóerő körében, mert 2016 óta esnek az értékesítési mutatóik.
Lehet, hogy idén egy digitális eseményben gondolkoznak?